- Я можу повернути чи обміняти товар?

- Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар неналежної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, за винятком дня покупки, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу та отримати гроші назад.

Однак обміняти (повернути) у такий спосіб можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). До таких товарів відносяться:

Продовольчі товари.

Корсетні товари.

Перо-пухові вироби.

Дитячі м'які іграшки.

Дитячі гумові надувні іграшки.

Мундштуки.

Апарати для гоління.

Гребінці, гребені та щітки масажні.

Рукавички

Білизна натільна.

Білизна постільна.

Панчішно-шкарпеткові вироби.

Товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо).

Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо).

Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо:

 

- З моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;

- товар немає істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні; є зламані, подряпаний і т.д. ;

- під час перевірки якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування;

- відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару;

- Упаковка товару пошкоджена або порвана, немає етикеток і чека;

- товар виготовлявся на замовлення.

УВАГА ! МИ ПРИЙМАЄМО НАЗАД ТОВАР ТІЛЬКИ В ТАКОМУ ВИГЛЯДІ, В ЯКОМУ ВІН БУВ ВАМ ДОставлений. НЕ везіть Зрячи до нас в офіс товар з ПОШКОДЖЕННЯМИ САМОГО ТОВАРУ АБО УПАКОВКИ, ВІДСУТНІСТЬ ДЕТАЛІВ АБО етикеток, ми не приймемо його назад.